2e jeugdwedstrijd!

Zaterdag, 18 juni 2016

H.S.V. PUTTERSVREUGD Mooi weer en mooie vangsten tijdens 2e jeugdwedstrijd! De jeugd van Venhuizen had weer een fijne avond tijdens de 2e viswedstrijd die gehouden werd aan de Osseweid in Venhuizen. Er waren 17 hengelaartjes aanwezig in de leeftijdsgroep 7 t/m 14 jaar. Alle vissertjes stonden deze avond heerlijk in het zonnetje en er waren veel visjes die ook tijdelijk even in de zon wenste te komen. Er werden 273 vissen gevangen wat het mooie gemiddelde te zien gaf van 16 stuks. Nordin v/d Werf ging deze wedstrijd met de 1e prijs naar huis, hij ving 59 vissen, op de 2e plaats met 38 visjes lag Bink Thijsesen beslag en 3e met 23 vissen werd Cas Klay. Nadat de wedstrijd afgelopen was mocht iedereen naar voren komen voor een prijsje en gingen alle jongens en meisjes weer met een tevreden gevoel naar huis. Het ging vandaag niet om de grootste vis maar Morris Laan had een mooie Brasem van 54 cm De 3e wedstrijd finale voor de jeugd is zaterdag 25 juni. De inschrijving is bij pizzarestaurant de Hoek Kerkweg 64 vanaf 13.00 uur, we vertrekken naar het viswater om 12.30 uur. Voer en maden zijn aanwezig, wel een emmer meenemen.