Jeug finale 25-06-2016

Zaterdag, 25 juni 2016

H.S.V. PUTTERSVREUGD We zijn begonnen met mooi weer en een half uur voor het einde een hoosbui De jeugd van Venhuizen had weer een fijne middag tijdens de finale die gehouden werd aan de Schoutstuinen in Venhuizen. Er waren 10 hengelaartjes aanwezig in de leeftijdsgroep 7 t/m 14 jaar. Alle vissertjes stonden deze middag heerlijk in het zonnetje en er waren veel visjes die ook tijdelijk even in de zon wenste te komen. Er werden 280 vissen gevangen wat het mooie gemiddelde te zien gaf van 28 stuks. In de leeftijdsgroep 11 t/m 14 jaar was Morris Laan eerste met 48 visjes gefeliciteerd Morris De grootste vis werd gevangen door Reinier Griffioen met een zeelt van 42 cm, gefeliciteerd Reinier In de leeftijdsgroep 7 t/m 10 jaar werd Nordin v/d Werff eerste met 40 visjes gefeliciteerd Nordin En de grootste vis werd gevangen door Lianne Rood met een mooie voorn van 18 cm, gefeliciteerd Lianne Het was weer een gezellige middag alleen jammer dat het laatste half uur verstoord werd door een enorme plensbui