1e jeugdwedstrijd!

Maandag, 30 mei 2016

H.S.V. PUTTERSVREUGD Mooi weer en mooie vangsten tijdens 1e jeugdwedstrijd! De jeugd van Venhuizen had weer een fijne avond tijdens de 1e viswedstrijd die gehouden werd aan de Schoutstuinen in Venhuizen. Er waren 20 hengelaartjes aanwezig in de leeftijdsgroep 7 t/m 14 jaar. Alle vissertjes stonden deze avond heerlijk in het zonnetje en er waren veel visjes die ook tijdelijk even in de zon wenste te komen. Er werden 196 vissen gevangen wat het mooie gemiddelde te zien gaf van 10. Nordin v/d Werf ging deze wedstrijd met de 1e prijs naar huis, hij ving 32 vissen, op de 2e plaats met 20 visjes lag Reinier Griffioen beslag en 3e met 19 vissen werd Kyro Mol. Nadat de wedstrijd afgelopen was mocht iedereen naar voren komen voor een prijsje en gingen alle jongens en meisjes weer met een tevreden gevoel naar huis. De 2e wedstrijd voor de jeugd is vrijdag 17 juni. De inschrijving is bij pizzarestaurant de Hoek Kerkweg 64 vanaf 18.15 uur, we vertrekken naar het viswater om 18.30 uur. Voer en maden zijn aanwezig, wel een emmer meenemen. Tot koik bai de sloƓt.